Post by unrenwoodcstader on Feb 23, 2022 21:58:48 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brain Out: Can you pass it? ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brain Out: Can you pass it? IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer guld ▞▞▞
▞▞▞ Brain Out: Can you pass it? 2022 version ▞▞▞
Brain Out: Consegue passar? Quebra-cabeça iga
Roligt Att Spela
Pusslen är spännande och får dig att tänka utanför ramarna... 2-stjärnan beror på en 30 sekunder lång annons efter VARJE PUSSEL. Jag kan bara inte göra det...Jag är inte emot reklam, jag förstår det, men om ett pussel tar 10 sekunder att lösa ser jag på 2 minuters reklamtid till 40 sekunders spelande...
Klurigt och roligt
JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET! Det finns två saker jag älskar med det här spelet. 1, Det är ett FANTASTISK PUSSEL som verkligen ger din hjärna energi att försöka lösa problem. 2, det här spelet är inte gjort av annonser, utan dyker bara ibland upp på din skärm. Annat än det är annonserna valfria om du vill ha ett tips. Det kan ibland vara utmanande och frustrerande, men det är poängen med spelet. Jag skulle HELT REKOMMENDERA DETTA SPEL TILL ALLA som älskar pussel och mystik.
Reklam mellan varje fråga efter ett tag..
Coolt spel. Som annonseras ger det din hjärna ett träningspass. Men nivåerna är MYCKET svårare än annonserat. Vissa nivåer är inte ens vettiga. Tipsen ger dig praktiskt taget svaret och många av dem är helt enkelt dumma. Det finns en LÖJLIG mängd annonser också! Du måste betala för nycklar eller titta på 30 sekunders videor. Många längre. Om du får folk att betala för nycklar, (olika priser, olika belopp) varför behöver du så många annonser? Det är löjligt.. Det är roligt i teorin, men svårt och dumt.
Anledningar till varför det här spelet suger: 1. SEXUALISERA KVINNOR (använder det för att fånga uppmärksamhet) 2. TILL MÅNGA ANNONSER (varför?) 3. DU KLICKERAR PÅ DET RÄTTA SAK RÄKNAS (exempelvis klickar du på det råa ägget utan att knäcka det, NEJ INTE DET! Av någon anledning MÅSTE du inkludera bevis) DETTA SPEL ÄR INTE VÄRT DIN TID!!!! LADDA INTE ned!!!
Det här spelet är hemskt. När du behöver ett tips måste du titta på en annons. Det skulle inte vara så illa om det faktiskt gav tipset. Alltför många gånger sparkar det mig bara tillbaka till där jag var. Det enda bra jag kan säga är att det får dig att tänka.
jag behöver
Det här spelet är så fantastiskt. Det får dig att arbeta. Enligt mig borde du ladda ner detta spel. Det finns några annonser men totalt sett är det ett välskapat spel. Jag hoppas att ni alla gillar spelet lika mycket som jag gjorde.....
Det här är så fantastiskt hjärnspel. Detta är mycket utmanande. Och på alla nivåer började jag fundera på hur jag skulle ta reda på svaret på den frågan. Det finns också för många annonser. Det är bara ett problem jag någonsin har mött i Brain Out. Underbart och fantastiskt spel. Så jag ger detta 5 stjärnor.
Inte den bästa den första nivån är mycket svårare än de andra och matematiken i det här spelet är patetisk och dum men totalt sett ger jag det två stjärnor
Det är riktigt roligt att vissa delar av dig har en dum hjärna som min, jag hittar de minsta sakerna att skratta åt och några pussel du verkligen behöver tänka på om det är riktigt roligt. Jag föreslår att du spelar det om du gillar roliga pussel
Underhållande
Det är coolt jag spelar det hela dagen lång, det förbryllar min hjärna du måste tänka utanför boxen när du spelar några av pusslen är ganska dumma men överlag tycker jag att det här är... FANTASTISK!!!!!
Nivå 129 är bara löjligt när jag någonsin rör flaskorna, korset (×) kommer jag hatar den nivån jag måste slösa bort mina tips på det (bara tänker – eller om jag inte har tips måste jag bara titta på det) annonser) så jag hatar den nivån och mer till exempel- Nivån där jag måste hitta mammas armband det finns tre rörliga föremål men armbandet var i mammas arm (jag måste använda min tips för den nivån)
Spelet är nästan ospelbart med mängden annonser. Även om jag förstår att reklam är viktigt med gratisprogram, spenderar jag mer tid på att titta på annonser och sedan på att spela spelet.
Episk👍
Väldigt bra och rolig
För mycket reklam, reklam var tionde sekund. Avinstallerar genast.
Älskar spelet, jag gav 4 stjärnor för nu eftersom jag precis startat det här spelet. Jag kommer att uppdatera senare om hur mycket mer jag gillar det smarta spelet. Fick mig ett par gånger att försöka komma på svaret. Jag har spel som utmanar mitt sinne.
10 sek spela 30 sek ads.skölj och upprepa
Så coolt det kunde inte bli bättre, ni borde definitivt prova det är så roligt det finns så många olika min favorit är vill ha min favorit är den som du måste flytta en tändsticka för att få det högsta numret och det är supercoolt du killar borde definitivt kolla upp det okej.!!!!!
Detta spel säger för åldrar 10+ Verkligen? Jag uppskattade inte de konstigt mycket vuxna temaannonserna som kom med den här appen helt plötsligt för en app som skulle säga att de är för åldrarna TIO och uppåt - eller det faktum att efter VARJE VARVV kommer det en annons. VARJE. ENDA. SVÄNG. Och annonserna skulle vara för evigt, utan ett tydligt sätt att avsluta!!! Vi kommer att gå tillbaka till att hitta saker online, tack. Avinstallerad.
Jag gillar det att jag skulle ha gett fyra stjärnor men det räcker inte att det blir tråkigt efter ett tjafs men samtidigt är det superkul och det vrider på din hjärna.
Brain Out: Can you pass it? Kirakós játékok ulwa
Jag brukade leka det här som ett litet barn, och det blev värre. Varför måste spel alltid bli sämre med tiden? Mitt problem här är annonserna och de falska X som följer med dem. Åtgärda det, du har tappat en spelare tills du gör det.
Det är ett hemskt spel annonser väldigt 30 till 50 sekunder jag skulle ge det noll stjärnor om jag kunde det är INTE för barn, vänligen installera inte
Fantastiskt spel, behöver några förbättringar men bra för ett slumpmässigt spel att spela!!
Medelmåttigt spel med avskyvärda reklampraxis. Efter varje nivå får du två knappar - en för att titta på en annons för att få ett tips, den andra är "nästa". De byter platsen för dessa knappar på varje nivå. Och även om du klickar på nästa knapp tvingar de dig halva tiden att titta på en annons ändå! De säljer "inga annonser" i spelet för $7. Ge inte dessa sleazebags dina pengar. Stäng bara av wifi och data och annonser är borta. Spelet är i bästa fall värt kanske 99 cent. Varje nivå har ett dumt trick.
Installera inte den här appen, dessa "logiska" pussel är nästan omöjliga att lösa utan tips. På tal om tips, det enda sättet att få dem är att antingen betala pengar för dem, vilket är en bluff, eller titta på en annons, vilket är slöseri med tid. De flesta av nivåerna efter nivå 9 kräver en ledtråd, deras lösningar är extremt specifika, vissa nivåer kräver till och med att du tittar på en annons för att fortsätta. Den här appen är som alla andra halvdana appar som mättar marknaden och får dig att titta på annonser och spendera dina pengar.
Jag älskar verkligen det här spelet!! Jag och min bror har spelat det här spelet på långa bilturer i flera år!! Det är väldigt roligt och jag rekommenderar att spela det med syskon eller vänner
Briljant spel för att döda tid, och det är perfekt utmanande. Om du letar efter ett spel som inte bara är roligt utan kräver eftertanke, leta inte längre! Jag skulle dock be om fler nivåer, eftersom jag har slagit det 3 gånger!😅
Att jag är smart
SUGER!!
Brain Out: Can you pass it? እንቆቅልሽ rfir
Det var väldigt roligt. Det fick mig dock att känna mig dum eftersom jag missförstod några av dem, men det testar din logik och ditt tänkande. Det som behöver förbättras är att ibland måste du använda mer än ett finger och det vet du inte om du inte använder nyckeln.
Det totala betyget är för högt eftersom folk förmodligen betygsätter appen innan annonserna börjar. Efter nivå ett gör annonserna spelet outhärdligt. Mycket långa annonser efter (ibland) bara 3 sekunders spelande. Sedan, om du interagerar med en annons, kommer du att skickas till appbutiken...för att fortsätta spela måste du starta om appen. Haha..hur är det värt det? Jag rekommenderar att du installerar, ger den ett betyg på 1 stjärna och hoppas sedan att utvecklarna justerar förhållandet mellan speltid och annonser. LOL
Inget sätt att överföra spelframsteg. Spelet är riktigt roligt, men stjärnor dras av för om du skaffar en ny telefon verkar det inte finnas något sätt att överföra dina spelframsteg. Det suger verkligen eftersom jag har kommit väldigt långt med det här spelet och nu verkar det som att jag skulle behöva börja om på min nya telefon. Jag är ganska besviken. Inget svar när man kontaktar utvecklare för hjälp heller.
Nivå 32 är buggy som fan och spelet släpar bara inte mycket
Jag älskar verkligen konceptet och utförandet. Det är fantastiskt. Jag tycker att det borde finnas fler nivåer, men jag vet att de gör fler nivåer så jag är glad över det. Varje nivå är fantastisk. Svårighetsgraden är 10 av 10. Det finns verkligen svåra, ganska svåra, normala och lätta svårighetsnivåer tillsammans, och jag tycker att det är riktigt roligt eftersom det aldrig är för svårt eller lätt för länge. Hoppas den här recensionen får fler att spela. Helt häpnadsväckande. 10 av 10.
Mycket reklam
Perfect Cream Arkaadmängud oxhx
Wow det här spelet är så knepigt! Jag älskar det! 😄
Brain Out: Can you pass it? Puzzel ufru